Hoe kunnen we helpen?

Meest gestelde vragen

Winkel

Hebben jullie ook een fysieke winkel?

Op dit moment hebben we (nog) geen fysieke winkel, maar die komt er snel aan! Volg ons zeker via Instagram / Facebook om de verbouwingen mee op te volgen

Hoe kan ik retourneren?

Kan ik SALES retourneren?

Ik heb gekozen voor ophaling, wat nu?

Ik heb een PRE ORDER besteld, wat nu?

Kan ik een item reserveren?

Ik heb een onvolledige, onjuiste of beschadigde bestelling ontvangen

Ik wil graag mijn item ruilen voor een ander maat, kan dat?

Klantenservice

Algemene voorwaarden

Contact

Verzenden & retourneren

Privacy & Cookie policy

© 2021 YOLO Fashion

Er is een afhaalpunt?

Heb je gekozen voor afhalen? Afhalen kan steeds te Seepscherf 2, 9310 Baardegem. Je krijgt een bevestigingsmail wanneer je pakje klaarstaat met alle info.

Verzendingen & retours

Hoe kan ik retourneren?

U heeft maximum 14 dagen de tijd om uw pakje terug te sturen.

Retourkosten zijn steeds voor eigen rekening.

Retouren kan naar :
YOLO Fashion
Seepscherf 2
9310 Baardegem

Houdt aub het ticket bij met het trackingnummer tot wanneer uw pakket goed bij ons is aangekomen. 

Eenmaal wij je retour goed ontvangen hebben krijgt u het bedrag binnen 14 dagen op de rekening waarmee u de aankoop deed, teruggestort.

Alle informatie i.v.m. retourneren kan je hier terugvinden.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
  • We doen ons best om je bestelling zo snel mogelijk te verzenden, afhankelijk van de drukte.
  • Levertijd: Binnen België wordt je pakket normaal gesproken de volgende werkdag na verzending geleverd of kan je het ophalen.
  • Track & Trace: Met de track & trace-code kun je de status van je pakket volgen.
  • Niet thuis? Als je niet thuis bent, laat Bpost/PostNL/DPD een bericht achter met informatie over waar je je pakket kunt afhalen.
Kan ik sales retourneren?

Onze excuses, wij kunnen helaas geen sale items terugnemen.

Stuurt u ons deze toch terug op, dan zijn we genoodzaakt uw bestelling terug te zenden en worden er nieuwe verzendkosten in rekening gebracht.

Ik heb gekozen voor ophaling, wat nu?

Bestellingen kunnen enkel maar worden opgehaald indien u een ‘klaar om op te halen’ mail  ontvangen hebt.

Ophalen kan 7/7 in onze afhaalbox.

Ophaaladres:
Seepscherf 2
9310 Baardegem

Gelieve je pakketje zo snel mogelijk op te halen.

Ik heb een onvolledige, onjuiste of beschadigde bestelling ontvangen

Alvast onze excuses mocht dit bij u zijn voorgevallen.

In dit geval verzoeken we je om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen, uiterlijk binnen de 12 uur na ontvangst van je items. Dit kan enkel en alleen door een mailtje te sturen naar info@yolofashion.be.

Gelieve de foto's van wat er precies mis is of ontbreekt aan uw bestelling toe te voegen aan uw mailtje. Enkel dan kunnen we uw complaint in behandeling nemen.

Ik wil graag mijn item ruilen voor een ander maat, kan dat?

Wens je liever een andere maat of kleur van je bestelde item? Plaats dan een nieuwe bestelling voor het betreffende artikel en retourneer jouw huidige bestelling voor een terugbetaling.

Pre-orders

Ik heb een PRE ORDER besteld, wat nu?

Dit wil zeggen dat je het item reeds kan bestellen op onze webshop, maar deze pas later zal worden verzonden. De datum van verzending staat steeds vermeld op de webshop bij het item zelf.

Kan ik een item reserveren?

Het is niet mogelijk om een item te reserveren. Je kan wel een melding aanzetten om te ontvangen wanneer items terug in stock zijn.

Neem contact op

Heb je een andere vraag? Neem dan contact op met ons via ons contactformulier.